Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: «Είμαστε εδώ, ως σύμμαχοι και φίλοι, για την ειρήνη στην Ουκρανία και στην Ευρώπη»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν έστειλε το δικό της μήνυμα μετά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Ουάσιγκτον. Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δημοσίευσε φωτογραφία από τον Λευκό Οίκο, όπου βρέθηκε μαζί με τους Ευρωπαίους ηγέτες δίπλα στον Ντόναλντ Τραμπ.

Στη λεζάντα της ανάρτησής της έγραψε: «Είμαστε εδώ, ως σύμμαχοι και φίλοι, για την ειρήνη στην Ουκρανία και στην Ευρώπη».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.