Ευδοκία Ρουμελιώτη: «Το άγχος είναι το μεγάλο πρόβλημα της ζωής μου – Δεν μπορώ να το περιορίσω και απέκτησα αυτοάνοσο»

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Ευδοκία Ρουμελιώτη παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή Happy Day, μιλώντας για το αυτοάνοσο που την ταλαιπωρεί.
  • Η ηθοποιός τόνισε πως το άγχος είναι το μεγάλο πρόβλημα της ζωής της, καθώς δεν μπορεί να το περιορίσει.
  • Αποκάλυψε ότι πάσχει από ρευματοειδή αρθρίτιδα, ένα αυτοάνοσο που συνδέεται με το άγχος, δίνοντας καθημερινή μάχη.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνέντευξη στην εκπομπή Happy Day παραχώρησε η Ευδοκία Ρουμελιώτη, η οποία μίλησε για το αυτοάνοσο που την ταλαιπωρεί.

«Πάντα εμένα το άγχος μου με ξεπερνά. Νομίζω ότι αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα της ζωής μου. Έχω πάρα πολύ άγχος να ανταποκριθώ σε όλα καλά, πολεμάω με κάτι που δεν μπορώ να το πετύχω και από την άλλη δεν μπορώ και να το περιορίσω», είπε αρχικά η γνωστή ηθοποιός.

«Αγχώνομαι εγώ, αγχώνω τον Δημήτρη, αγχώνεται όλο το σύστημα του σπιτιού. Είναι μια μάχη που δίνω καθημερινά με το άγχος μου. Έχω ήδη ένα αυτοάνοσο το οποίο έχει να κάνει με το άγχος, έχω ρευματοειδή αρθρίτιδα που ταλαιπωρούμαι, αλλά δεν ισορρόπησα. Είναι τόσες οι ανάγκες της καθημερινότητας και της μητέρας» πρόσθεσε η Ευδοκία Ρουμελιώτη.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.