Το Bloomberg ρίχνει ένα βλέμμα πίσω από τη δυναμική προεκλογική καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα. Εμπνευσμένο από ένα τεύχος του 1966, του περιοδικού “The Stranger”, το ένθετο “Bloomberg Businessweek” παρουσιάζει έναν “τιμοκατάλογο” με τα πράγματα που φέρουν το λογότυπο του Ομπάμα και αναρωτιέται αν ο manager της καμπάνιας Jim Messina βλέπει πολύ μπροστά ή αν είναι απλά τρελός.
Ο Jim Messina αποκαλύπτει πως πέρασε έναν ολόκληρο μήνα γυρίζοντας από εταιρία σε εταιρία για να ανακαλύψει τα μυστικά της επιτυχημένης πώλησης. Ανάμεσα στα πρόσωπα που συμβουλεύτηκε για τη δημιουργία της προεκλογικής καμπάνιας του προέδρου των ΗΠΑ οι Marc Benioff, Anna Wintour, Steve Jobs, Eric Schmidt, Harper Reed και ο Steve Spielberg.
Πουλάνε τον Ομπάμα!
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
4 ώρες πριν
Αρχεία Επστάιν: Οι 500 σελίδες που λείπουν, τα αναπάντητα ερωτήματα και οι επώνυμοι – Τι έπεται
6 ώρες πριν
Ζελένσκι: Μόνο οι ΗΠΑ και ο Τραμπ μπορούν να πιέσουν τη Ρωσία να βάλει τέλος στον πόλεμο
ENIKOS NETWORK
Οι γυναίκες αποκαλύπτουν το πιο ελκυστικό πράγμα που μπορεί να κάνει ένας άνδρας