Συναγερμός σήμανε νωρίτερα σήμερα (22/09) το πρωί στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, έπειτα από φωτιά που εκδηλώθηκε στον Ασπρόπυργο.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, στο σημείο επιχειρούν 21 πυροσβέστες με 6 οχήματα, και ειδική ομάδα χημικών της 1ης ΕΜΑΚ.
Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS
Συναγερμός σήμανε νωρίτερα σήμερα (22/09) το πρωί στην Πυροσβεστική Υπηρεσία, έπειτα από φωτιά που εκδηλώθηκε στον Ασπρόπυργο.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, στο σημείο επιχειρούν 21 πυροσβέστες με 6 οχήματα, και ειδική ομάδα χημικών της 1ης ΕΜΑΚ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ