Ελένη Καστάνη: «Έχω χάσει 18 κιλά τον τελευταίο χρόνο για λόγους υγείας»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Ελένη Καστάνη παραχώρησε συνέντευξη στο «Καλύτερα αργά», όπου αναφέρθηκε στα προβλήματα υγείας που την οδήγησαν σε διατροφή.
  • Η ηθοποιός έχει χάσει συνολικά 18 κιλά για λόγους υγείας, ακολουθώντας τη διατροφή του γιατρού της.
  • Από τα 92 κιλά έπεσε κάτω από τα 80, με αποτέλεσμα οι εξετάσεις της να είναι πλέον καλύτερες και να έχει κόψει τα μισά χάπια.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μία συνέντευξη από καρδιάς παραχώρησε η Ελένη Καστάνη τα μεσάνυχτα της Πέμπτης στο «Καλύτερα αργά» και στην Αθηναΐδα Νέγκα. Η έμπειρη ηθοποιός, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα προβλήματα υγείας που είχε, αναγκάζοντάς την να προχωρήσει σε διατροφή.

Ελένη Καστάνη για την απώλεια της Καίτης Κωνσταντίνου: «Κάποια στιγμή θα συναντηθούμε Καιτούλα μου»

«Συνολικά έχω χάσει 18 κιλά. Δεν το συνειδητοποιώ. Το έκανα για λόγους υγείας λόγω της ηλικίας έπρεπε να χάσω κάποια κιλά. Περπατούσα και κολυμπούσα στην Κρήτη που ήμουν για δύο μήνες. Τώρα μου έμεινε το περπάτημα στο Πεδίον του Άρεως», είπε αρχικά η Ελένη Καστάνη.

«Ακολουθώ τη διατροφή του γιατρού. Μου τα έλεγε χρόνια, αλλά εγώ δεν τα άκουγα. Χτύπησε καμπανάκι. Οι εξετάσεις μου δεν ήταν ποτέ καλές. Πάντα ήταν πολύ επιβαρυμένες. Ήμουν στα 92 κιλά, έπεσα κάτω από τα 80. Οι εξετάσεις μου πλέον είναι καλύτερες, έκοψα τα μισά χάπια».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.