Βελόπουλος για Μητσοτάκη: Ο «υπηρέτης» των παροχών ενέργειας εξαπάτησε τους Έλληνες

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σφοδρή κριτική στον Κυριάκο Μητσοτάκη ασκεί ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, ισχυριζόμενος ότι «εξαπάτησε τους Έλληνες».

Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Βελόπουλος υποστηρίζει σε σημερινή δήλωσή του: «Ο “υπηρέτης” των παροχών ενέργειας, ο “υπηρέτης” των ανεμογεννητριών και των φωτοβολταϊκών, που εξαπάτησε τους Έλληνες, συνεχίζει το ίδιο παραμύθι ότι δήθεν “οι ΑΠΕ μείωσαν τις τιμές στην ενέργεια”.

Ο “βαρώνος Μινχάουζεν” δεν αλλάζει χαρακτήρα και συνεχίζει να λέει ψέματα, προκειμένου να συνεχίσει να υπηρετεί τους πλουτοκράτες, επιτρέποντας τους να ληστεύουν τους Έλληνες».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.