Βίκυ Βολιώτη: «Ήμουν 16 ετών όταν πέθανε ο πατέρας μου, ήταν πολύ σκληρό»

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Βίκυ Βολιώτη μίλησε στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή για τον θάνατο του πατέρα της, ο οποίος έφυγε από τη ζωή όταν η ίδια ήταν μόλις 16 ετών.
  • Η ηθοποιός εξομολογήθηκε πως η μητέρα της αποφάσισε να μην επιστρέψει στη Γερμανία μετά τον θάνατο του πατέρα της, παρ’ όλο που όλη της η οικογένεια ήταν εκεί, λόγω της αγάπης της για την Ελλάδα.
  • Η καλλιτέχνις ανέφερε ότι «Ήμουν 16 ετών όταν πέθανε ο πατέρας μου. Ήταν πολύ σκληρό», τονίζοντας πως «τα δύο χρόνια που ασθενούσε, ήταν τα πιο δύσκολα». Πρόσθεσε επίσης ότι «Ο θάνατος είναι μέσα στη ζωή και πρέπει να μπορούμε και να μιλάμε γι’ αυτό».

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την Βίκυ Βολιώτη υποδέχτηκε η Σταματίνα Τσιμτσιλή στην εκπομπή της, την Παρασκευή 6 Μαρτίου. Η καταξιωμένη καλλιτέχνις, στη συνέντευξή της στην οικοδέσποινα του «Happy Day», μίλησε για τον θάνατο του πατέρα της, ο οποίος έφυγε από τη ζωή όταν η ίδια ήταν μόλις 16 ετών.

Με αφορμή μία ερώτηση που δέχτηκε για τη μητέρα της, η Βίκυ Βολιώτη εξομολογήθηκε πως: «Η μητέρα μου αγαπούσε πάρα πολύ την Ελλάδα, γι’ αυτό και όταν ο πατέρας μου πέθανε, που πέθανε πολύ νωρίς, αποφάσισε να μην επιστρέψει πίσω στην Γερμανία. Παρ’ όλο που όλη η οικογένειά της ήταν στην Γερμανία».

«Τα χρόνια που ασθενούσε, ήταν τα πιο δύσκολα»

Στη συνέχεια, η καλλιτέχνις ανέφερε ότι: «Ήμουν 16 ετών όταν πέθανε ο πατέρας μου. Ήταν πολύ σκληρό. Ήταν άρρωστος περίπου δύο χρόνια. Μπορώ να πω ότι τα δύο χρόνια που ασθενούσε, ήταν τα πιο δύσκολα.

Ο θάνατος είναι μέσα στη ζωή και πρέπει να μπορούμε και να μιλάμε γι’ αυτό και να ερχόμαστε αντιμέτωποι και να μην κρυβόμαστε!». 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.