«Ψήφο εμπιστοσύνης» στα βιολογικά προϊόντα εξακολουθούν να δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, παρά την μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εν μέσω κρίσης. Σημαντική ώθηση στην αγορά βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα δίνει η τοποθέτησή τους- συσκευασμένα και φρέσκα προϊόντα- στα ράφια των σούπερ-μάρκετ, απ’ όπου υπολογίζεται ότι προέρχεται το 60% του ετήσιου συνολικού τζίρου της αγοράς, σημείωσε ο κ. Δασόπουλος, , μέλος του Δ.Σ. του Δικτύου Βιολογικών Προϊόντων.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
7 ώρες πριν
Ανυποχώρητοι οι αγρότες: Δεν πάνε στο Μαξίμου, κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις – Ποια είναι τα αιτήματά τους
7 λεπτά πριν
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο αν έχετε παρατηρητικότητα ντετέκτιβ, θα βρείτε τον αριθμό «6» σε 5 δευτερόλεπτα
23 λεπτά πριν
Σπλαχνικό λίπος: Γιατρός του Χάρβαρντ αποκαλύπτει 7 τροφές που βοηθούν στη μείωσή του με φυσικό τρόπο
ENIKOS NETWORK
«Με αυτόν τον τρόπο κατάφερα να απογειώσω τη σεξουαλική μου ζωή» – Τι αποκαλύπτει 40χρονη