Θοδωρής Κυριακού: Αποχαιρετώ τον Γιώργο Παπαδάκη με σεβασμό και ειλικρινή ευγνωμοσύνη

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ο πρόεδρος του ομίλου Antenna, Θοδωρής Κυριακού, αποχαιρετά τον Γιώργο Παπαδάκη, τονίζοντας ότι «υπήρξε ανεκτίμητος συνεργάτης, με ήθος, συνέπεια και βαθιά αγάπη για τη δημοσιογραφία».
  • Ο κ. Κυριακού υπογραμμίζει πως ο Γιώργος Παπαδάκης «πάνω απ’ όλα ήταν ένας πολύ καλός άνθρωπος και αφοσιωμένος οικογενειάρχης, με ανθρωπιά και ευγένεια».
  • «Η απώλειά του αφήνει μεγάλο κενό. Τον αποχαιρετώ με σεβασμό και ειλικρινή ευγνωμοσύνη. Η σκέψη μου είναι με την οικογένειά του», καταλήγει ο Θοδωρής Κυριακού στη δήλωσή του.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Ο Γιώργος Παπαδάκης υπήρξε ανεκτίμητος συνεργάτης, με ήθος, συνέπεια και βαθιά αγάπη για τη δημοσιογραφία. Υπηρέτησε τη δουλειά του με καθαρό λόγο,
ευθύνη και σεβασμό προς τον τηλεθεατή, παραμένοντας σταθερός στις αρχές του σε όλη τη διαδρομή του», τονίζει ο πρόεδρος του ομίλου Antenna, Θοδωρής Κυριακού σε δήλωσή του για την απώλεια του καταξιωμένου δημοσιογράφου.

Όπως υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ομίλου Antenna, ο Γιώργος Παπαδάκης «πάνω απ’ όλα ήταν ένας πολύ καλός άνθρωπος και αφοσιωμένος οικογενειάρχης, με ανθρωπιά και ευγένεια».

«Η απώλειά του αφήνει μεγάλο κενό. Τον αποχαιρετώ με σεβασμό και ειλικρινή ευγνωμοσύνη. Η σκέψη μου είναι με την οικογένειά του», καταλήγει ο κ. Κυριακού στη δήλωσή του.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.