Κέλλυ Βρανάκη: Η ανάρτηση μέσα από το νοσοκομείο – «Τίποτα δεν είναι δεδομένο μέχρι να το χάσεις»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Κέλλυ Βρανάκη πραγματοποίησε ανάρτηση μέσα από το νοσοκομείο στις 10 Μαρτίου, ενημερώνοντας τους ακολούθους της πως υποβλήθηκε σε ένα χειρουργείο ρουτίνας.
  • Στη λεζάντα της ανάρτησης, η δημοσιογράφος τόνισε την αξία της ζωής, αναφέροντας πως «τίποτα δεν είναι δεδομένο μέχρι να το χάσεις».
  • Ευχαρίστησε θερμά τους νοσηλευτές και τους γιατρούς της κλινικής, και υποσχέθηκε στους followers της ότι: «Θα επανέλθω άμεσα δριμύτερη».

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μία ανάρτηση μέσα από το νοσοκομείο, πραγματοποίησε η Κέλλυ Βρανάκη το απόγευμα της Τρίτης 10 Μαρτίου, στο προφίλ που διατηρεί στο Instagram. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, στη δημοσίευσή της, ενημέρωσε τους ακολούθους της στην πλατφόρμα, πως υποβλήθηκε σε ένα χειρουργείο ρουτίνας.

Η Κέλλυ Βρανάκη στην ανάρτησή της, ανέβασε δύο φωτογραφίες της μέσα από το νοσοκομείο. Στην πρώτη, την βλέπουμε ξαπλωμένη στο νοσοκομειακό κρεβάτι, ενώ κοιτώντας την κάμερα χαμογελάει.

«Θα επανέλθω άμεσα δριμύτερη»

Στη λεζάντα με την οποία συνόδευσε τα δύο στιγμιότυπα, η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια έχει γράψει: «Οι δύσκολες μέρες μας κάνουν πιο δυνατούς.

Ξέρω ότι εδώ στα social media μοιραζόμαστε τις ευχάριστες στιγμές, ταξίδια, βόλτες, δουλειά. Πολλές φορές και με χαμόγελα που δεν είναι αληθινά. 

Το χαμόγελο αυτό όμως σε αυτή την φωτογραφία είναι αληθινό γιατί ακόμα και μέσα από ένα χειρουργείο ρουτίνας, μπορείς να καταλάβεις πόσο τυχερός άνθρωπος είσαι για όλα αυτά που έχεις και όσο κλισέ και αν ακούγεται τίποτα δεν είναι δεδομένο μέχρι να το χάσεις.

Σαν αυτή την πρώτη γουλιά νερό έπειτα από κοντά στις 16 ώρες που έχεις να πιεις, σου φαίνεται σαν το πιο νόστιμο πράγμα που έχεις γευτεί ποτέ. Έτσι ακριβώς συμβαίνουν όλα… Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τους νοσηλευτές και τους γιατρούς της κλινικής Θεραπιστ, αυτοί οι άνθρωποι κάνουν λειτούργημα. Αξίζουν τον απεριόριστο σεβασμό μας.

Σας ευχαριστώ και εσάς πολύ πολύ για τα άπειρα μηνύματα που μου έχετε στείλει από εχθές. Θα επανέλθω άμεσα δριμύτερη». 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kelly Vranaki (@story_kelling)

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.