«Αγλαΐα Κυριακού»: Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται βρέφος 30 ημερών με RSV

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ένα βρέφος, μόλις 30 ημερών, δίνει μάχη για τη ζωή του, στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.
  • Σύμφωνα με την ανακοίνωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκου, το κοριτσάκι εισήχθη σε πολύ σοβαρή κατάσταση, από εποχικό ιό RSV.
  • Ο ίδιος τονίζει ότι «νοσηλεύεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ διασωληνωμένο» και προειδοποιεί πως «οι εποχικές ιώσεις δεν τελείωσαν».

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένα βρέφος, μόλις 30 ημερών, δίνει μάχη για τη ζωή του, στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκου, στη χθεσινή (8/2) εφημερία, εισήχθη το κοριτσάκι, σε πολύ σοβαρή κατάσταση, από εποχικό ιό RSV.

Όπως λέει ο ίδιος, «νοσηλεύεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ διασωληνωμένο. Είναι να απορεί κανείς γιατί καθυστέρησαν και έφεραν το παιδί σε τέτοια κρίσιμη κατάσταση; Προσοχή, οι εποχικές ιώσεις δεν τελείωσαν».

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.