Θήβα: Οι αγρότες έκλεισαν την Εθνική Οδό και στα δύο ρεύματα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι αγρότες που είχαν συγκεντρωθεί τις τελευταίες ημέρες στο πάρκο του Αγίου Ιωάννη στη Θήβα κατάφεραν πριν από λίγη ώρα να εισέλθουν στην Εθνική Οδό στο ύψος της Θήβας, αιφνιδιάζοντας την αστυνομία.

Όπως αναφέρει το radiothiva.gr, κλειστά είναι και τα δύο ρεύματα της Εθνικής Οδού, στα πλαίσια των κινητοποιήσεων τους.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.