Θεσσαλονίκη: Καταδίωξη 35χρονου οδηγού που παραβίαζε κόκκινα φανάρια – Δεν είχε πινακίδες στη μηχανή

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Στη Θεσσαλονίκη, αστυνομικοί συνέλαβαν έναν 35χρονο που οδηγούσε μηχανή χωρίς πινακίδες.
  • Ο 35χρονος παραβίασε κόκκινα φανάρια και έκανε επικίνδυνους ελιγμούς για να αποφύγει τον έλεγχο.
  • Στον συλληφθέντα βεβαιώθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές παραβάσεις.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στη σύλληψη 35χρονου ημεδαπού, που οδηγούσε δίκυκλη μοτοσικλέτα, χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας και αγνώστου ιδιοκτήτη, στην περιοχή του Ευόσμου προχώρησαν αστυνομικοί του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας στη Θεσσαλονίκη.

Ο 35χρονος, προκειμένου να αποφύγει τον αστυνομικό έλεγχο ανέπτυξε ταχύτητα με τη μηχανή, πραγματοποιώντας επικίνδυνους ελιγμούς και παραβίασε τους ερυθρούς σηματοδότες, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του δικύκλου και να πέσει στο έδαφος χωρίς όμως να τραυματισθεί.

Στον συλληφθέντα βεβαιώθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές παραβάσεις.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.