Ναταλία Δραγούμη: Αναπολεί το… καλοκαίρι – Η ανάρτησή της στο Instagram

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Τις καλοκαιρινές της στιγμές αναπόλησε η Ναταλία Δραγούμη, μέσα από μία ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
  • Η ηθοποιός δημοσίευσε μία φωτογραφία από τις διακοπές της στην Ίο, στην οποία εμφανίζεται να απολαμβάνει τον ήλιο.
  • Η ίδια συνόδευσε την εικόνα με μία λιτή αλλά χαρακτηριστική λεζάντα, μέσα από την οποία εξέφρασε τη νοσταλγία της για εκείνη την περίοδο, γράφοντας: «Αχ και να ήμουν εκεί. Πέρσι το καλοκαίρι στη Νιό».

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τις καλοκαιρινές της στιγμές αναπόλησε η Ναταλία Δραγούμη, μέσα από μία ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Η ηθοποιός δημοσίευσε μία φωτογραφία από τις διακοπές της στην Ίο, στην οποία εμφανίζεται να απολαμβάνει τον ήλιο, καθισμένη σε ένα πέτρινο παγκάκι. Η ίδια συνόδευσε την εικόνα με μία λιτή αλλά χαρακτηριστική λεζάντα, μέσα από την οποία εξέφρασε τη νοσταλγία της για εκείνη την περίοδο.

Συγκεκριμένα, έγραψε: «Αχ και να ήμουν εκεί. Πέρσι το καλοκαίρι στη Νιό».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.