Underground “σπόντα” στη Μέρκελ

Το βρετανικό φλεγματικό χιούμορ ενάντια στην γερμανική οικονομική επεκτατική πολιτική στην Ελλάδα, χρησιμοποιεί εταιρεία που διαφημίζεται στο μετρό του Λονδίνου.”οι περισσότεροι Γερμανοί κατέχουν ένα δεύτερο ακίνητο που λέγεται…Ελλάδα” είναι ο τίτλος της διαφήμισης στους συρμούς του μετρό του Λονδίνου που προφανώς βρήκε πρόσφορο έδαφος στη μόνιμη αντιπάθεια των Άγγλων για τους Γερμανούς αλλά και στην σκληρότητα που επιδεικνύει η Άγκελα Μέρκελ στους Έλληνες.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ

ENIKOS NETWORK