Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ έπειτα από τροχαίο

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Δύο αστυνομικοί τραυματίστηκαν το απόγευμα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη, όταν το υπηρεσιακό δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν συγκρούστηκε με ΙΧ όχημα.
  • Το τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε περίπου στις 17:30, στην οδό Παλαιού Σταθμού 14, με το δίκυκλο να ανήκει στην ομάδα ΔΙ.ΑΣ. της Ελληνικής Αστυνομίας.
  • Οι δύο ένστολοι μεταφέρθηκαν στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών, ενώ οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τα ακριβή αίτια του ατυχήματος.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δύο αστυνομικοί τραυματίστηκαν το απόγευμα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη, όταν το υπηρεσιακό δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν συγκρούστηκε με ΙΧ όχημα.

Το τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, περίπου στις 17:30, στην οδό Παλαιού Σταθμού 14, κάτω από συνθήκες που παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστες. Το δίκυκλο φέρεται να ανήκει στην ομάδα ΔΙ.ΑΣ. της Ελληνικής Αστυνομίας.

Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν οι δύο ένστολοι, οι οποίοι επέβαιναν στη μηχανή. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα δυνάμεις της Τροχαίας και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τους τραυματίες και τους μετέφερε στο 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τα ακριβή αίτια του ατυχήματος, ενώ την προανάκριση έχει αναλάβει το Τμήμα Τροχαίας της περιοχής.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.