Ελένη Βουλγαράκη: «Δεν ζούμε στο 1700, δεν το έχω έτσι στο μυαλό μου εγώ, άλλοι μπορεί να το έχουν»

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Ελένη Βουλγαράκη έκανε τις πρώτες της on camera δηλώσεις στο Πρωινό και τον Γρηγόρη Μπάκα.
  • Η παρουσιάστρια ξεκαθάρισε ότι «στην Ελλάδα θα είμαι, δεν φεύγω μόνιμα, απλά θα πηγαινοέρχομαι», τονίζοντας πως «δεν θα τα αφήσω όλα».
  • Σχετικά με την προσωπική της ζωή, η Ελένη Βουλγαράκη δήλωσε: «Δεν ζούμε στο 1700, δεν το έχω έτσι στο μυαλό μου εγώ, άλλοι μπορεί να το έχουν».

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο Πρωινό και τον Γρηγόρη Μπάκα έκανε τις πρώτες της on camera δηλώσεις η Ελένη Βουλγαράκη.

«Στην Ελλάδα θα είμαι, δεν φεύγω μόνιμα, απλά θα πηγαινοέρχομαι. Δεν θα τα αφήσω όλα, έχω παλέψει πάρα πολύ», είπε αρχικά η Ελένη Βουλγαράκη.

Η Ελένη Βουλγαράκη είπε στη συνέχεια: «Δεν ζούμε στο 1700, να πρέπει να λογοδοθώ για να υποστηρίξω λίγο περισσότερο την προσωπική μου ζωή και να είμαι ήρεμη και να βρω μια ισορροπία. Δεν το έχω έτσι στο μυαλό μου, μπορεί άλλοι άνθρωποι να το έχουν».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.