Συγκλονισμένη η τοπική κοινωνία της Λέσβου από τον θάνατο μίας 36χρονης μητέρας μετά από τον τοκετό.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η άτυχη μητέρα, γιατρός και η ίδια, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι και το Σάββατο παρουσιάστηκαν επιπλοκές. Τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου και κρίθηκε η ανάγκη μεταφοράς της σε νοσοκομείο των Αθηνών.
Σήμερα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στην Αθήνα όπου τη συνόδευε ο σύζυγος της επίσης γιατρός, αλλά λίγες ώρες αργότερα κατέληξε.
Ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής, κ.Μαχαιρας, ανέφερε στην ΕΡΤ Αιγαίου ότι είναι συγκλονισμένος και πως «περιμένουμε τα εργαστηριακά αποτελέσματα για να μπορέσουμε να έχουμε κάποια απάντηση».