Χωρίς στάση στον σταθμό «Βικτώρια» οι συρμοί του Ηλεκτρικού με κατεύθυνση την Κηφισιά από τις 10 το βράδυ  

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς στάση στο σταθμό «Βικτώρια» θα κινηθούν οι συρμοί του Ηλεκτρικού με κατεύθυνση προς Κηφισιά, από τις 10 το βράδυ της Τρίτης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, «Σήμερα Τρίτη από τις 22:00 μέχρι τη λήξη της κυκλοφορίας οι συρμοί με κατεύθυνση την Κηφισιά θα διέρχονται από τον σταθμό “ΒΙΚΤΩΡΙΑ” της Γραμμής 1 του Μετρό χωρίς να πραγματοποιούν στάση, λόγω τεχνικών εργασιών σε εξοπλισμό του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ)».

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.