Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα τα πουν με καφέ στο εντευκτήριο της Βουλής – Το κάλεσμα στους βουλευτές της ΝΔ

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάλεσε τους βουλευτές της ΝΔ για καφέ στο εντευκτήριο της Βουλής, μετά την Ώρα του Πρωθυπουργού.
  • Η συνάντηση αποτελεί ένα πρώτο τετ-α-τετ σε περίοδο που βουλευτές εκφράζουν παράπονα για κυβερνητικούς χειρισμούς.
  • Μεταξύ των παραπόνων είναι οι καθυστερήσεις στις αγροτο- κτηνοτροφικές επιδοτήσεις, η ακρίβεια και το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μπορεί σήμερα να είναι προγραμματισμένη στην Ώρα του Πρωθυπουργού στη Βουλή η απάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στην επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Νίκου Ανδρουλάκη για την ακρίβεια και τα χρέη, όμως, τα «βλέμματα» στρέφονται και στη συνάντηση που θα έχει ο πρωθυπουργός με τους «γαλάζιους» βουλευτές.

Σύμφωνα με «ΤΑ ΝΕΑ» ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάλεσε τους βουλευτές να πιουν όλοι μαζί καφέ στο εντευκτήριο της Βουλής, μετά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης.

Είναι ένα πρώτο τετ-α-τετ σε μία περίοδο που πολλοί νεοδημοκράτες βουλευτές εκφράζουν παράπονα για αρκετούς κυβερνητικούς χειρισμούς, όπως οι καθυστερήσεις στις αγροτο- κτηνοτροφικές επιδοτήσεις, η ευλογιά στα κοπάδια, το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, η ακρίβεια σε αγαθά και ενέργεια και το κλείσιμο των καταστημάτων των ΕΛΤΑ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζονται στο επόμενο διάστημα και τραπέζια του πρωθυπουργού με βουλευτές.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.