Νέα εκστρατεία από το Ζαγόρι: Σχεδίασε το δικό σου αύριο – Γιατί το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις

Προγραμματισμός

Η ζωή είναι νερό και το νερό είναι η πηγή της ζωής. Συμβολίζει την αναγέννηση, καθώς μας κάνει να φαινόμαστε, να είμαστε και να νιώθουμε καλά. Το καλό λοιπόν το έχουμε μέσα μας και είναι το ίδιο το νερό. Το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του «Το δικό μου αύριο», μας καλεί να κάνουμε ακριβώς αυτό. Να αναγνωρίσουμε το καλό που έχουμε μέσα μας, να το εκφράσουμε και με αυτόν τον τρόπο να καταφέρουμε τα πάντα, να σχεδιάσουμε το δικό μας αύριο. Γιατί όταν έχουμε το καλό μέσα μας, ο στόχος είναι ένας. Η κορυφή.Ως πρεσβευτής του καλού, και έχοντας το καλό μέσα του –το ίδιο το νερό- , το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι αφιερώνει την καμπάνια του, σε ιστορίες νέων ανθρώπων που έχουν όραμα και αποτελούν πηγή έμπνευσης γιατί δεν παραιτούνται και πιστεύουν στο καλό που έχουν μέσα τους. Με χαρακτηριστικό μήνυμα «το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις», η καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού Ζαγόρι είναι αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται και προσπαθούν για ένα καλύτερο αύριο. Τα νέα παιδιά που πρωταγωνιστούν έρχονται να μας θυμίσουν έννοιες, όπως η αριστεία, η αξιοκρατία, το ήθος, το ευ αγωνίζεσθαι, το όραμα και η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο, που αποτελούν είδος προς εξαφάνιση στη σημερινή εποχή . Είναι ο Αλέξανδρος Σκορίλας 18 ετών, επικεφαλής Εθνικής Ομάδας Tennis Νέων Ανδρών , ο Χάρης Ιωάννου 22 ετών, Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και ο νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας. Είναι ο Στέλιος Κερασίδης 5,5 ετών, με τρία παγκόσμια και δύο πανελλήνια βραβεία σε διαγωνισμούς πιάνο και η Γλυκερία Σκάρκου 12 ετών, που κατέχει την 3η θέση στον ημιμαραθώνιο 5 χλμ. Αθήνας.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι είναι δίπλα σε αυτούς τους νέους. Τους αγκαλιάζει και τους στηρίζει, αναγνωρίζοντας την προσπάθειά τους για μια Ελλάδα που θα μας κάνει υπερήφανους. Με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευαισθησίας, η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. με τη νέα καμπάνια της για το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι δίνει ελπίδα να συνεχίσουμε, δημιουργεί αισιοδοξία για το αύριο και δείχνει τον δρόμο. Γιατί όταν έχουμε το καλό μέσα μας τίποτα δεν μπορεί να μας σταματήσει. Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να «ψαλιδίσει» τη θέληση των νέων ανθρώπων που φτιάχνουν σήμερα, με τον αγώνα τους, την Ελλάδα του αύριο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, Νο1 στην αγορά εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού, πρωτοπορεί με τις καμπάνιες της, ενώ κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως από τα πιο κορυφαία επιτεύγματα της εταιρείας είναι η κοινωνική υπευθυνότητα. «Σταθμός» για τη στρατηγική της εταιρείας ήταν το έτος 2000 όταν συνειδητά εντάχθηκε στη φιλοσοφία της η αξία της αλληλεγγύης απέναντι σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Μια απόφαση που πήρε σάρκα και οστά και μετουσιώθηκε, με όχημα το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, σε σημαντικό έργο και προσφορά. Το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, σε συνεργασία με επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο, την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είναι ενδεικτικό ότι όλες οι καμπάνιες της ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το κοινωνικό έργο κάθε μίας ξεχωριστά, έχουν βραβευτεί. Χαρακτηριστική ήταν η καμπάνια με την Action Aid για την παροχή πόσιμου νερού σε 40.000 ανθρώπους που δεν είχαν πρόσβαση μέχρι τότε.

Η κοινωνική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι βασικό συστατικό της επιτυχίας της εταιρείας και αυτό δεν είναι νέο. Η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, πορεύεται διαχρονικά, βασίζοντας την εταιρική της φιλοσοφία στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την υπευθυνότητα. Χρέος της, η δημιουργία αξίας για την κοινωνία μας, είτε αυτοί είναι εργαζόμενοι, είτε καταναλωτές, προμηθευτές και επιχειρηματικοί εταίροι.Στόχος της ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι, ακόμη και στις δύσκολες συγκυρίες, να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, συνδέοντας το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, με την πρόοδο και την εξέλιξη. Δεν είναι τυχαίο, εξάλλου, ότι εδώ και 30 χρόνια το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, με ισχυρό όραμα και αξίες, έχει καταφέρει να δημιουργήσει σχέση αγάπης με τους καταναλωτές, κερδίζοντας την προτίμησή τους και πρωταγωνιστώντας τόσο στην εγχώρια αγορά εμφιαλωμένου νερού όσο και στις εξαγωγές.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ