Τηλεφώνημα για βόμβα στην ΕΡΤ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Έρευνες της ΕΛΑΣ βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή την ώρα στην ΕΡΤ, έπειτα από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
  • Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, άγνωστος κάλεσε λίγο πριν τις 7 το απόγευμα του Σαββάτου (7/2) στη γραμματεία του τηλεοπτικού σταθμού «ΣΚΑΙ» και ισχυρίστηκε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ.
  • Στο σημείο έχουν σπεύσει αστυνομικές δυνάμεις και πραγματοποιούν ελέγχους.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έρευνες της ΕΛΑΣ βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή την ώρα στην ΕΡΤ, έπειτα από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ένας άγνωστος κάλεσε λίγο πριν τις 7 το απόγευμα του Σαββάτου (7/2) στη γραμματεία του τηλεοπτικού σταθμού «ΣΚΑΙ» και ισχυρίστηκε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, χωρίς να δώσει χρονικό περιθώριο για την έκρηξη.

Στο σημείο έχουν σπεύσει αστυνομικές δυνάμεις και πραγματοποιούν ελέγχους.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.