Ηγουμενίτσα: Σε εξέλιξη κινητοποίηση των αγροτών έξω από το λιμάνι – Μπλόκο της ΕΛ.ΑΣ. στην είσοδο

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Αγρότες, κτηνοτρόφοι και μελισσοκόμοι πραγματοποιούν κινητοποίηση στην Ηγουμενίτσα, φτάνοντας με τρακτέρ στο λιμάνι Εξωτερικού μετά από μηχανοκίνητη πορεία.
  • Η αστυνομία έχει αποκλείσει τον δρόμο στην είσοδο του λιμανιού με διπλό μπλόκο, περιπολικό και κλούβες.
  • Οι αγρότες είναι αποφασισμένοι να ανέβουν στο 1ο χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού και βρίσκονται σε διαπραγμάτευση με Αστυνομία και Λιμενικό.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε εξέλιξη βρίσκεται κινητοποίηση στην Ηγουμενίτσα, από αγρότες, κτηνοτρόφους και μελισσοκόμους που έφτασαν με τρακτέρ και αγροτικά αυτοκίνητα, έπειτα από μηχανοκίνητη πορεία στο κέντρο της πόλης, στο λιμάνι Εξωτερικού.

Η αστυνομία έχει αποκλείσει τον δρόμο με διπλό μπλόκο, περιπολικό και κλούβες στην είσοδο.

Οι αγρότες είναι αποφασισμένοι να ανέβουν στο 1ο χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού για να εκφράσουν έτσι τη διαμαρτυρία τους και βρίσκονται σε διαπραγμάτευση με Αστυνομία και Λιμενικό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.