Ογκολόγος γιατρός από το Θεαγένειο Νοσοκομείο εξαπάτησε ασθενή με καρκίνο
Η Μεταξούλα Βασιλείου κατήγγειλε ότι γνωστός ογκολόγος στο Θεαγένειο νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη, εξαπάτησε εκείνη και...
17:18
| Δευτέρα 05 Σεπτεμβρίου 2022