Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 22χρονος – Έτρεχε με 167 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Για επικίνδυνη οδήγηση συνελήφθη 22χρονος το πρωί στη Θεσσαλονίκη.
  • Ο νεαρός οδηγούσε το αυτοκίνητό του με ταχύτητα 167 χλμ/ώρα στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, αντί του επιτρεπόμενου ορίου των 90 χλμ./ώρα.
  • Αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης τον σταμάτησαν και του πέρασαν χειροπέδες, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για επικίνδυνη οδήγηση συνελήφθη 22χρονος, ο οποίος κινούμενος το πρωί με το αυτοκίνητό του επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών ανέπτυξε ταχύτητα 167 χλμ/ώρα, αντί του επιτρεπόμενου ορίου των 90 χλμ./ώρα.

Αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης τον σταμάτησαν και τού πέρασαν χειροπέδες.

Ο 22χρονος, με καταγωγή από την Αλβανία, θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.