Βελόπουλος: Η συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ απέδειξε ότι «το μαντρί πλέον μετονομάστηκε σε ορνιθοτροφείο»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδος της ΝΔ, απέδειξε αυτό που όλη η Ελλάδα γνωρίζει. Ότι το μαντρί, κατά δήλωση Αβέρωφ, πλέον μετονομάστηκε σε ορνιθοτροφείο και οι δήθεν αντάρτες εισήλθαν εντός του ησύχως και ηρέμως», αναφέρει ο Κυριάκος Βελόπουλος σε σημερινή του δήλωση.

Όπως υπογραμμίζει ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης: «Από την άλλη, η προσπάθεια του πρωθυπουργού να αλλάξει ατζέντα με τη συνταγματική αναθεώρηση δεν τον σώζει, υπό την έννοιαν ότι είναι βουτηγμένος στα σκάνδαλα -και θα πάει η Ελληνική Λύση μέχρι τέλους, για να βρει ποιοι είναι οι υπαίτιοι των σκανδάλων. Και οι υπαίτιοι είναι στο Μαξίμου».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.