Ταξί: Με καπνογόνα οι οδηγοί έξω από τα γραφεία της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη – Δείτε βίντεο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με μηχανοκίνητη πορεία κατέφτασαν έξω από τα γραφεία της ΝΔ οι οδηγοί ταξί της Θεσσαλονίκης που συμμετέχουν στην 48ωρη απεργία που άρχισε σήμερα 18/2, διαμαρτυρόμενοι για το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που όπως λένε, καταστρέφει τον κλάδο τους.

Η πορεία τους ξεκίνησε στις 11 το πρωί στο Παλατάκι με τη συμμετοχή περίπου 100 ταξί και από εκεί κινήθηκαν συντονισμένα στη Μιχάηλ Καλού όπου στεγάζονται τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας.

Θεσσαλονίκη- ταξί- απεργία

Στο σημείο έχει κλείσει η μια λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ οι οδηγοί έχουν ανάψει καπνογόνα.

Δείτε βίντεο:

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.