Κατερίνα Καινούργιου: Επέστρεψε στην εκπομπή – «Ήμουν λίγο αρρωστούλα, αλλά τώρα είμαι εδώ μαζί σας»

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Η Κατερίνα Καινούργιου επέστρεψε στο πλατό της εκπομπής «Super Κατερίνα» έπειτα από μία ημέρα απουσίας.
  • Η παρουσιάστρια εξήγησε την απουσία της, δηλώνοντας: «Ήμουν λίγο αρρωστούλα… Γι’ αυτό και έμεινα σπίτι και ξεκουράστηκα. Είμαι εδώ μαζί σας».
  • Οι συνεργάτες της την υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό και χειροκροτήματα.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επέστρεψε η Κατερίνα Καινούργιου στο πλατό της εκπομπής «Super Κατερίνα» έπειτα από μία ημέρα απουσίας.

«Εδώ είμαι, καλά είμαι. Ήμουν λίγο αρρωστούλα και όταν αρρωσταίνεις λίγο, ειδικά στα τελευταία, πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Γι’ αυτό και έμεινα σπίτι και ξεκουράστηκα. Είμαι εδώ μαζί σας και θα είμαι και την άλλη εβδομάδα. Όλα βαίνουν καλώς» είπε στην έναρξη της εκπομπής η Κατερίνα Καινούργιου.

Οι συνεργάτες της την υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό και χειροκροτήματα.

Δείτε το βίντεο:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.