Η απάντηση των εργαζομένων της ΕΡΤ στον Καψή
Σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, δηλώνουν: "Υπενθυμίζουμε ότι είμαστε εδώ. Παράγουμε πλήρες πρόγραμμα σε τ...
20:23
| Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013