Συμβολική κατάληψη στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ από τους εργαζόμενους – ΒΙΝΤΕΟ

Συμβολική κατάληψη πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ στην Ομόνοια... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Συμβολική κατάληψη πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ στην Ομόνοια.

Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών που προωθεί η κυβέρνηση. Τα σωματεία των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ είχαν εκφράσει την κάθετη αντίδραση τους στην ιδιωτικοποίηση των κρατικών συγκοινωνιών.

 

Δείτε το βίντεο του STAR:

Δείτε επίσης:

Ελληνική σημαία 15 τετραγωνικών μέτρων στο Φαρμακονήσι – ΦΩΤΟ

Πανελλαδικές – Δύο μαθητές με κρίση άγχους στην Κρήτη

Ενισχύονται τα ΜΑΤ στην Ειδομένη – Ετοιμάζεται επιχείρηση εκκένωσης