Κερατσίνι: Διαρρήκτης βρήκε άδειο το ταμείο σε φούρνο και έκλεψε… 20 κομμάτια γαλακτομπούρεκο – Δείτε βίντεο

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ένας διαρρήκτης «άνοιξε» φούρνο στο Κερατσίνι, ωστόσο αντίκρισε το ταμείο άδειο.
  • Εφόσον δεν μπορούσε να δεχθεί πως θα έφευγε με άδεια χέρια, αποφάσισε να αρπάξει μία διαφορετική και… γλυκιά λεία.
  • Ο δράστης «χτύπησε» στις 03:00 τα ξημερώματα, αρπάζοντας περίπου 20 κομμάτια γαλακτομπούρεκο αξίας 50 ευρώ.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένας διαρρήκτης «άνοιξε» φούρνο στο Κερατσίνι, ωστόσο αντίκρισε το ταμείο άδειο. Εφόσον δεν μπορούσε να δεχθεί πως θα έφευγε με άδεια χέρια, αποφάσισε να αρπάξει μία διαφορετική και… γλυκιά λεία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια του φούρνου και το βίντεο ντοκουμέντο που δημοσίευσε το Star, ο δράστης «χτύπησε» στις 03:00 τα ξημερώματα, αρπάζοντας περίπου 20 κομμάτια γαλακτομπούρεκο.

Ο ίδιος, παραβίασε την πόρτα, έψαξε τον χώρο, αντίκρισε την άδεια ταμειακή μηχανή, και αφού χτύπησε ο συναγερμός, με περίπου 20 κομμάτια γαλακτομπούρεκο και ένα οικογενειακό.

Σύμφωνα με την ίδια, η αξία των γλυκών κλοπιμαίων ήταν αξίας 50 ευρώ.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.