Εύβοια: Αγωνία για δύο άνδρες που υπέστησαν ηλεκτροπληξία – Νοσηλεύονται σε νοσοκομείο της Αθήνας

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δύο άνδρες με καταγωγή από την Εύβοια μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο της Αθήνας ύστερα από ηλεκτροπληξία που υπέστησαν υπό συνθήκες που παραμένουν άγνωστες. Το περιστατικό σημειώθηκε στην Αθήνα και κινητοποίησε άμεσα τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Άμεση μεταφορά και έρευνα για τα αίτια

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα evima.gr, οι διασώστες μετέφεραν έναν 35χρονο και έναν 40χρονο σε νοσοκομείο της Αθήνας για την παροχή ιατρικής φροντίδας. Οι γιατροί ανέλαβαν την αντιμετώπιση των περιστατικών, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το συμβάν.

Οι υπεύθυνοι δεν έχουν ανακοινώσει μέχρι στιγμής περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας των δύο ανδρών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.