Το ΠΑΣΟΚ για τη μετάδοση της ομιλίας του Μητσοτάκη: Η κυβερνητική ΕΡΤ με εντολή Μαξίμου…

Σχολιάζοντας τη μετάδοση της ομιλίας του Προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ από την ΕΡΤ, το ΠΑΣΟΚ σε... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Σχολιάζοντας τη μετάδοση της ομιλίας του Προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ από την ΕΡΤ, το ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωση του αναφέρει:

«Η “πρώτη φορά Αριστερά” έδειξε γι’ άλλη μια φορά το πρόσωπό της. Έδειξε ποιον θεωρεί κύριο αντίπαλο της και εχθρό της, το ΠΑΣΟΚ και τη Δημοκρατική Συμπαράταξη. H κυβερνητική ΕΡΤ, με εντολή του Μαξίμου, είχε κόψει την ομιλία της Πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ Φώφης Γεννηματά στη ΔΕΘ, με πρόσχημα ότι έπρεπε να τηρηθεί η ώρα του δελτίου. Σήμερα (χθες) “θυσίασε” το δελτίο για να μεταδώσει την ομιλία του κ. Μητσοτάκη. Οι μάσκες έπεσαν. Ντροπή».

Διαβάστε επίσης:

Μητσοτάκης: Δίνουμε ένα τέλος στον φαύλο κύκλο του λαϊκισμού – ΒΙΝΤΕΟ

Το Μαξίμου για την ομιλία Μητσοτάκη: Θύμισε σε όλους ποιος πραγματικά είναι

Ολόκληρη η ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ – ΒΙΝΤΕΟ