Μητσοτάκης για τη στάση εργασίας στο Μετρό: Η κυβέρνηση δεν εκβιάζεται

Συγγνώμη από τους Αθηναίους πολίτες για ...

Συγγνώμη από τους Αθηναίους πολίτες για την ταλαιπωρία την οποία υπέστησαν το πρωί της Τρίτης λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων στο Μετρό, ζήτησε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Όπως αναφέρει σε ανάρτηση την οποία έκανε στο twitter, ο κ. Μητσοτάκης τονίζει ότι « η κυβέρνηση δεν εκβιάζεται επειδή απλώς ζητήθηκε σε 21 άτομα να κάνουν την δουλειά τους».

Προανήγγειλε, μάλιστα, ότι «θα υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για προσωπικό ασφαλείας».