Η Κούβα στέλνει γιατρούς στο Νεπάλ
Η κυβέρνηση της Κούβας στέλνει στο Νεπάλ μια ομάδα γιατρών και νοσοκόμων, αποτελούμενη από 48 μέλη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
04:50
| Πέμπτη 07 Μαΐου 2015