Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Στο νοσοκομείο σε κατάσταση μέθης κατέληξε σήμερα τα ξημερώματα μία 15χρονη, στη Θεσσαλονίκη.
- Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ σε μεζεδοπωλείο στο κέντρο της πόλης.
- Για το περιστατικό συνελήφθη ο 53χρονος ιδιοκτήτης του καταστήματος, με την κατηγορία ότι σέρβιρε αλκοόλ σε ανήλικο που δεν συνοδευόταν από ενήλικο, όπως μετέδωσε το thestival.
Στο νοσοκομείο σε κατάσταση μέθης κατέληξε σήμερα τα ξημερώματα μία 15χρονη, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ σε μεζεδοπωλείο στο κέντρο της πόλης.
Για το περιστατικό συνελήφθη ο 53χρονος ιδιοκτήτης του καταστήματος, με την κατηγορία ότι σέρβιρε αλκοόλ σε ανήλικο που δεν συνοδευόταν από ενήλικο, όπως μετέδωσε το thestival.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η 15χρονη είναι καλά στην υγεία της.
