Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε διαμέρισμα τα ξημερώματα – Δύο άτομα στο νοσοκομείο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Δευτέρας (16/02) στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από φωτιά που ξέσπασε σε διαμέρισμα.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η φωτιά ξέσπασε σε διαμέρισμα στην οδό Θερμοπυλών υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες και το ΕΚΑΒ παρέλαβε δύο άτομα, που διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο, χωρίς να κινδυνεύει η ζωή τους.

Πυροσβεστικές δυνάμεις επιχείρησαν για την κατάσβεση, ενώ το σπίτι υπέστη υλικές ζημιές.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.