Στο υπουργείο Εργασίας οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εργασίας πραγματοποιούν αυτήν την ώρα οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Στο υπουργείο Εργασίας οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εργασίας πραγματοποιούν αυτήν την ώρα οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Ελευσίνας ζητώντας ραντεβού με τον Γιάννη Βρούτση προκειμένου να τον ενημερώσουν σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

 

Διαβάστε επίσης:

BINTEO-Δρόμοι… ποτάμια στη Θεσσαλονίκη

Συνελήφθη για κατοχή “τίζερ”

ΦΩΤΟ-Καλοκαιρινό μπουρίνι στο Μεσολόγγι