“Όχι στο μνημόνιο & στον Λοβέρδο”

Συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιηθεί στις 13 Μαρτίου κατά του μνημονίου.

Συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιηθεί στις 13 Μαρτίου κατά του μνημονίου.”Μνημόνιο και Λοβέρδος ρίχνουν τους ψυχικά πάσχοντες στον καιάδα” αναφέρει η σχετική αφίσα προσθέτοντας ότι “ψυχική υγεία σημαίνει συντριβή μνημονίου, ΕΕ-ΔΝΤ”.Στην συγκέντρωση θα πραγματοποιηθούνε μουσικά και θεατρικά δρώμενα.