Ο Ερντογάν “κόβει” τα κινητά στο κέντρο της Αθήνας – ΤΩΡΑ

Για όσους τυχόν βρεθούν στο κέντρο αυτές τις ώρες θα "ανακαλύψουν" ότι το κινητό τους τηλέφωνο δεν λειτουργεί προσωρινά, καθώς...

Για όσους τυχόν βρεθούν στο κέντρο αυτές τις ώρες θα “ανακαλύψουν” ότι το κινητό τους τηλέφωνο δεν λειτουργεί προσωρινά, καθώς εφαρμόζεται και πάλι η τεχνολογία με τα «jammer» που μπλοκάρουν τα κινητά τηλέφωνα για λόγους ασφαλείας.

Το Σύνταγμα και η γύρω περιοχή θυμίζει αστυνομοκρατούμενη περιοχή και βέβαια είναι αδύνατη η παραμικρή προσέγγιση ακόμα και πεζών με τον Τούρκο Πρόεδρο.