Στην αρχαία Ελλάδα γκρέμιζαν τα τείχη της πόλης για να υποδεχτούν τους Ολυμπιονίκες. Στην Ελλάδα του 2012…δεν τους περιμένει κανείς.
Κάποτε γκρέμιζαν τα τείχη! Σήμερα;
Στην αρχαία Ελλάδα γκρέμιζαν τα τείχη της πόλης για να υποδεχτούν τους Ολυμπιονίκες. Στην Ελλάδα του 2012 δεν τους περιμένει κανείς... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
