Φωτιά σε καφετέρια στους Αγίους Αναργύρους – ΒΙΝΤΕΟ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Πέμπτης (17/08) σε εγκαταλελειμμένη καφετέρια στους Αγίους Αναργύρους.
  • Στην κατάσβεσή της συμμετείχαν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα και υδροφόρα ΟΤΑ.
  • Σύμφωνα με το OPEN, χρήστες ουσιών φαίνεται πως προκάλεσαν την πυρκαγιά.

Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Πέμπτης (17/08) σε εγκαταλελειμμένη καφετέρια, επί της λεωφόρου Δημοκρατίας, στους Αγίους Αναργύρους.

Στην κατάσβεσή της συμμετείχαν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα και υδροφόρα ΟΤΑ.

Σύμφωνα με το OPEN, ενώ η καφετέρια έχει καθαριστεί πολλές φορές, χρήστες ουσιών την χρησιμοποιούν ως χώρο για να κοιμούνται. Φαίνεται πως οι ίδιοι άναψαν φωτιά, τους ξέφυγε, με αποτέλεσμα η καφετέρια να παραδοθεί στις φλόγες.