Τα βασικά σημεία του άρθρου
- Αποκαταστάθηκε το πρωί της Τρίτης η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 του Μετρό (Ανθούπολη – Ελληνικό).
- Η γραμμή είχε κλείσει κατά τη διάρκεια της νύχτας λόγω προβλήματος ηλεκτροδότησης.
- Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Ανθούπολη- Άγ. Ιωάννης και Ελληνικό- Ηλιούπολη.
Κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια του Μετρό στη Γραμμή 2 Ανθούπολη- Ελληνικό, όπου υπήρχαν προβλήματα ηλεκτροδότησης.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 2 του Μετρό Ανθούπολη- Ελληνικό.
