Νέες επιθέσεις εναντίον αστυνομικών στο Πολυτεχνείο

Ομάδα κακοποιών με ορμητήριο το ΕΜΠ πραγματοποιεί επιθέσεις με βόμβες μολότοφ εναντίον της διμοιρίας των ΜΑΤ στη συμβολή της Στουρνάρη...

Άλλο ένα Σαββατόβραδο με τους αστυνομικούς που εκτελούν υπηρεσία έξω από το Πολυτεχνείο να γίνονται στόχοι κουκουλοφόρων. Ομάδα κακοποιών με ορμητήριο το ΕΜΠ πραγματοποιεί επιθέσεις με βόμβες μολότοφ εναντίον της διμοιρίας των ΜΑΤ στη συμβολή της Στουρνάρη με την οδό Πατησίων.

Νωρίτερα διακόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στο ύψος του Πολυτεχνείου.