Διχάζει η απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων να ακυρωθεί το Γ4 ερώτημα στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης.
Από τη μία πλευρά, υπάρχουν εκείνοι οι οποίοι θεωρούν πως ήταν σωστή η απόφαση της επιτροπής να καταργήσει το θέμα, καθώς η ελλιπής διατύπωσή του οδήγησε πολλούς μαθητές να μην καταφέρουν να λύσουν το θέμα. Την ίδια στιγμή, η άλλη πλευρά κάνει λόγο για απαράδεκτη απόφαση που αποτελεί αδικία για όσα παιδιά έλυσαν το θέμα με επιτυχία. Όλοι πάντως μιλάνε για προχειρότητα.
Σήμερα το πρωί μετά τις 12 οι γονείς θα πραγματοποιήσουν παράσταση στο υπουργείο Παιδείας.Οι καταγγελίες στο enikos.gr των γονέων μαθητών που διαγωνίστηκαν πέφτουν βροχή.
«Δεν αισθάνομαι ούτε αγανάκτηση ούτε οργή. Αισθάνομαι μίσος γιατί αυτοί οι άνθρωποι παίζουν με τύχες ανθρώπων».
Πατέρας μαθήτριας, που κατάφερε να λύσει το θέμα της φυσικής που στην συνέχεια ακυρώθηκε, μιλάει στο enikos.gr και καταγγέλλει «προχειρότητα και ανευθυνότητα του υπουργείου, εις βάρος των παιδιών που έχουν κάνει τον αγώνα τους». Για προχειρότητα του υπουργείου κάνουν λόγο και άλλοι γονείς μαθητών που διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Φυσικής κατεύθυνσης.
Όπως ένας πατέρας μαθήτριας, ο οποίος σε επιστολή του στο enikos.gr, αναφέρει:
«Δυστυχώς όλοι γίναμε μάρτυρες, για ακόμα μια φορά, της προχειρότητας που αντιμετωπίζει το Υπουργείο την προσπάθεια των παιδιών. Αφού για μια ολόκληρη μέρα κανείς και σε κανένα εξεταστικό κέντρο δεν διαμαρτυρήθηκε για ασάφεια του Γ4 θέματος, το απόγευμα έρχεται το Υπ. Παιδείας μετά από διαμαρτυρία της Ένωσης Φυσικών να ακυρώσει το Γ4 θέμα».
«Φυσικά με την ενέργεια αυτή έρχεται να αδικήσει τα παιδιά που λύσανε το θέμα και μάλιστα να τα τιμωρήσει αφαιρώντας τους βαθμούς», τονίζει αγανακτισμένος.
«Πρώτο λάθος ήταν η λανθασμένη διατύπωση του θέματος Γ4. Δεύτερο λάθος η ακύρωση του και η απολυτή ισοπέδωση», επισημαίνει ένας ακόμη γονέας μαθητή που καταγγέλλει το γεγονός.
Ο ίδιος εξηγεί:
«Αποτελεί κατάφορη αδικία πρωτίστως για αυτούς που το έλυσαν και κατά δεύτερον παρά πολλοί ασχολήθηκαν με την επίλυση αυτού του ερωτήματος που στη συνέχεια δεν είχαν τον απαιτούμενο χρόνο να ασχοληθούν με το τέταρτο θέμα και ειδικά το Δ4». Και προσθέτει:
« Το πρώτο που όφειλε να κάνει η επιτροπή εξετάσεων ήταν να δώσει παράταση στην ώρα λήξης. Επίσης οφείλει να δώσει οδηγίες προς τους βαθμολογητές να δουν τα γραπτά των παιδιών που ασχολήθηκαν με το Γ4 και να αξιολογηθεί το γραπτό τους λαμβάνοντας υπόψη όσους το έφεραν σε πέρας. Αυτό θα ήταν κατά κάποιο τρόπο μια ανταμοιβή να ξεχωρίσουν αυτοί που πραγματικά έφεραν σε πέρας ένα τέτοιο δύσκολο ζήτημα».
«Εγγράφως και ενυπόγραφα τους πρότεινα λύση», τονίζει, «που αδικεί λίγο λιγότερο όσους έγραψαν το υποερώτημα Γ4, ενώ εξακολουθεί να ωφελεί απολύτως τα μέγιστα όσους δεν το έγραψαν,για λόγους μη πόλωσης».