«Αγλαΐα Κυριακού»: Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται βρέφος 30 ημερών με RSV

βρέφος

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Ένα βρέφος, μόλις 30 ημερών, δίνει μάχη για τη ζωή του, στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.
  • Σύμφωνα με την ανακοίνωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκου, το κοριτσάκι εισήχθη σε πολύ σοβαρή κατάσταση, από εποχικό ιό RSV.
  • Ο ίδιος τονίζει ότι «νοσηλεύεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ διασωληνωμένο» και προειδοποιεί πως «οι εποχικές ιώσεις δεν τελείωσαν».

Ένα βρέφος, μόλις 30 ημερών, δίνει μάχη για τη ζωή του, στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκου, στη χθεσινή (8/2) εφημερία, εισήχθη το κοριτσάκι, σε πολύ σοβαρή κατάσταση, από εποχικό ιό RSV.

Όπως λέει ο ίδιος, «νοσηλεύεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ διασωληνωμένο. Είναι να απορεί κανείς γιατί καθυστέρησαν και έφεραν το παιδί σε τέτοια κρίσιμη κατάσταση; Προσοχή, οι εποχικές ιώσεις δεν τελείωσαν».