Το Ποτάμι: Είναι οι πνιγμένοι ηλίθιε

«Είναι οι πνιγμένοι ηλίθιε» τονίζει σε ανακοίνωση το Ποτάμι αναφορικά με τη νέα τραγωδία που σημειώθηκε στο Αιγαίο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

«Είναι οι πνιγμένοι ηλίθιε» τονίζει σε ανακοίνωση το Ποτάμι αναφορικά με τη νέα τραγωδία που σημειώθηκε στο Αιγαίο.

«Άλλοι 42 πνιγμένοι στο Αιγαίο. Γυναίκες και παιδιά. Η Ευρώπη συνεχίζει να στήνει συρματοπλέγματα και, στο Νταβός, να κοροϊδεύει τον εαυτό της για τις προτεραιότητές της» αναφέρει το Ποτάμι και προσθέτει:

«Την ίδια στιγμή η πορεία χιλιάδων προσφύγων προς την Ευρώπη μοιάζει με ένα όλο και πιο ακριβό στοίχημα. Γι’ αυτούς.

Είναι οι πνιγμένοι ηλίθιε.

(Και δεν κάνουμε «χιούμορ»)».

Διαβάστε επίσης:

ΚΚΕ: Να σταματήσει τώρα το έγκλημα στο Αιγαίο