«Αν έχεις αυτοκίνητο, έχεις τεκμήριο. Αν καταθέσεις πινακίδες, θα βάλουν τέλος ακινησίας! Ήθελα να ξερα ποιος μ@@@@@ς τα σκέφτεται αυτά», γράφει στο λογαριασμό του στο twitter, o Γιώργος Βουλγαράκης, αναφερόμενος στις σκέψεις του οικονομικού επιτελείου για επιβολή τέλους ακινησίας, σε όσους κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους.
“Ποιος μα… τα σκέφτεται αυτά”
Δείτε τι έγραψε στο twitter, ο Γιώργος Βουλγαράκης, για το ενδεχόμενο επιβολής "τέλους ακινησίας" στα αυτοκίνητα όσων κατέθεσαν πινακίδες... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
