Ο Ψωμιάδης και το παρκάρισμα

Στην Θράκη βρέθηκε σήμερα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Διαβάστε τι είπε και ΔΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ πως πάρκαρε το αυτοκίνητό του… ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:

«Ήσασταν και είσαστε πατριώτες και Χριστιανοί» επισήμανε στον οικισμό παλιννοστούντων στις Σάπες του Νομού Ροδόπης ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, όπου  βρέθηκε σήμερα, ενώ ζήτησε ένα μεγάλο συγγνώμη για όσα δεν έκανε η Ελληνική πολιτεία.«Η Θράκη ξεχάστηκε, εγκαταλείφθηκε. Μπήκε στην άγονη γραμμή. Εγγυώμαι ότι αυτό το ακριτικό τμήμα της Ελλάδας θα αποτελέσει την πρώτη προτεραιότητα της Νέας Δημοκρατίας αμέσως μετά τις εκλογές» ανέφερε χαρακτηριστικά. Βέβαια, σύμφωνα με το blog, “piazzadelpopolo”,  όσο διήρκεσε η συνέντευξη Τύπου, στα γραφεία της ΝΟΔΕ στην Κομοτηνή, το βαν, με το οποίο περιοδεύει στη Βόρεια Ελλάδα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ήταν διπλοπαρκαρισμένο, στην οδό Ορφέως.