ΝΔ: Έχουμε προχωρήσει σε ρύθμιση των οφειλών

«Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη προχωρήσει σε ρύθμιση των οφειλών της προς το ΙΚΑ, όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία» αναφέρει σε ανακοίνωση... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΝΔ: Έχουμε προχωρήσει σε ρύθμιση των οφειλών  

«Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη προχωρήσει σε ρύθμιση των οφειλών της προς το ΙΚΑ, όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία» αναφέρει σε ανακοίνωση η ΝΔ και προσθέτει:

«Θα προχωρήσει δε, στην εξ ολοκλήρου αποπληρωμή των οφειλών της προς το Ίδρυμα με την καταβολή της δεύτερης δόσης της κρατικής χρηματοδότησης για το 2013».